Skip to main content

Hi Community, Ik hoop hier op wat ervaringsdeskundigen, dat ik niet echt gek ben!

 

Ik ben sinds begin april abonnee. wat n spijt heb ik. De presentatie op de site is dat er gebruik wordt gemaakt van het betrouwbare netwerk van tmobile. Well, ik ben net overgestapt van tmobile en de dekking binnen en buitenshuis altijd prima, nu … een drama. Dus ergens loopt iemand te liegen en wordt de klant lagere prio gezet. In huis kan ik alleen tegen het raam in de kamer bellen, door het huis lopen en de verbinding verslechterd of wordt verbroken, de kwaliteit is ronduit slecht, de transistor uit de jaren 60 is er niets bij. 

 

Maar dat is slechts 1 van de issues, ik kan (met de slechte kwaliteit) wel bellen, maar inkomend…. niets nada noppes!! Dus over gebeld. Je wilt niet weten wat er dan gebeurt. Behalve de standaard “ oh wat vervelend” gebeurt er bitter weinig.  Er worden tickets aangemaakt en als je nog een keer belt, zien ze dat de ticket nog steeds bij de externe partij ligt, kan je escalaren… nee dat kan niet.. is er iemand die dat wel kan, een leidinggevende met meer authorisatie, nee die is er niet..

Het lijkt me aan 1 kant heerlijk werken, klant te woord staan, dan zeggen dat je niets meer kan doen dan nog een keer een ticket aanmaken en hopsakee terug naar de thee.

 

Goedkoop is duurkoop, dat is mijn fout en nu ervaring..

 

Die twee vingers van de reclame, ik weet nu welke het zijn!

 

Ik zou het zo waarderen als dit door een customer support zou worden opgepakt, helaas, ik ben telefonisch niet bereikbaar

Hi @Wayman

Ik zie dat je een dubbele topic hebt geopend hierover. 
Zie mijn reactie in de topic die je eerder hebt aangemaakt. 


Groet, Noor 
Simpel