Ik krijg geen mogelijkheid op mijn telefoon om met een pukcode in te loggen.
Hoe kan ik dit doen?
Ik krijg geen mogelijkheid op mijn telefoon om met een pukcode in te loggen.
Hoe kan ik dit doen?
Beste antwoord door Mila
Goedemiddag
Welkom op onze community!
Vervelend dat je toestel/simkaart vergrendeld is. Om je verder te helpen heb ik echter wel meer informatie nodig zoals Snowboard aangeeft.
Als het niet lukt om de PUK-code in te voeren, of een nieuwe pincode in te stellen, raad ik je aan om de simkaart in een ander toestel te testen en daar, de PUK- en nieuwe pincode in te voeren. Vervolgens kan je de simkaart terugzetten in jouw toestel. Mocht het om gaan om de schermvergrendeling, raad ik je aan om het advies van Snowboard te volgen.
Uiteraard ben je ook welkom om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat ze aan de hand van je gegevens met je mee kunnen kijken.
Groet,
Mila
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.