Beantwoord

Inloggen met PUKcode

  • 24 October 2021
  • 5 reacties
  • 1787 Bekeken

Ik krijg geen mogelijkheid op mijn telefoon om met een pukcode in te loggen. 

Hoe kan ik dit doen?

icon

Beste antwoord door Mila 27 October 2021, 15:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Hallo @Marjolein Rietman  

Je wilt iets dat niet kan. Om de simkaart te ontgrendelen heb je de pincode nodig. De pukcode is het redmiddel bij vergeten van de pincode of 3 keer de verkeerde pincode invoeren.

Hallo Snowboard, 

Bedankt voor je antwoord. 

Ja, ik had uiteraard al meer dan 3 keer geprobeerd met een pincode in te loggen. Daarna zou er een mogelijkheid moeten zijn om met de pukcode in te loggen, maar die mogelijkheid krijg ik dus niet. 

Dit is dus echt een probleem en ik kan nu helemaal niets meer doen. 

Of heeft iemand nog een briljant idee? 

Alvast bedankt en hartelijke groet, 

Marjolein

Reputatie 6

Hallo Marjolein. 

Heb je na het gebruik van de pukcode waar de telefoon dan om vraagt een geheel nieuwe pincode ingevoerd? Dat wil verschil maken.

Graag gedaan 

Reputatie 6

Hallo Snowboard, 

Bedankt voor je antwoord. 

Ja, ik had uiteraard al meer dan 3 keer geprobeerd met een pincode in te loggen. Daarna zou er een mogelijkheid moeten zijn om met de pukcode in te loggen, maar die mogelijkheid krijg ik dus niet. 

Dit is dus echt een probleem en ik kan nu helemaal niets meer doen. 

Of heeft iemand nog een briljant idee? 

Alvast bedankt en hartelijke groet, 

Marjolein

@Marjolein Rietman

Gaat het wel om een geblokkeerde simkaart? Gaat het niet om bijvoorbeeld de schermvergrendeling? Afhankelijk van wat dan werkt ook wat betreft merk, soort telefoon is het een kwestie van Google raadplegen.

Heeft de telefoon gevraagd om de pukcode? 

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Marjolein Rietman,

Welkom op onze community!

Vervelend dat je toestel/simkaart vergrendeld is. Om je verder te helpen heb ik echter wel meer informatie nodig zoals Snowboard aangeeft. 

Als het niet lukt om de PUK-code in te voeren, of een nieuwe pincode in te stellen, raad ik je aan om de simkaart in een ander toestel te testen en daar, de PUK- en nieuwe pincode in te voeren. Vervolgens kan je de simkaart terugzetten in jouw toestel. Mocht het om gaan om de schermvergrendeling, raad ik je aan om het advies van Snowboard te volgen. 

Uiteraard ben je ook welkom om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat ze aan de hand van je gegevens met je mee kunnen kijken. 

Groet,

Mila

Reageer