Skip to main content
Heb een nieuwe samsung galaxy j4+ en een abonnement van simpel € 2,50 per maand de sim kaart had ik met twee dagen binnen en heb de volgende dag geprobeerd om de standaard code .... te veranderen in mijn eigen code .... ik heb in mijn handleiding van mijn samsung galaxy j4+ gekeken en kon niks vinden hierover .Ik heb samsung opgebeld 0889090100 en deze vertelde mij dat de simkaart is uitgegeven door SIMPEL en dat bij de provider (SIMPEL) de code kan veranderd worden nu heb ik verschillende keren geprobeerd om op de home site van simpel te zoeken hoe ik dat moet doen en heb ingetikt bij de vraag :wat kunnen wij doen waarop ik hebt ingetikt simkaartcode wijzigen en krijg als antwoord ALLEEN IN HET TOESTEL ,dus van kastje naar de muur en vice versa en weerom nu vraag ik het forum voordat ik SIMPEL wordt van SIMPEL wie kan mij SIMPEL weg helpen wat ik moet doen ?????????????????????????????
Hallo,



Welkom op de community van Simpel!



Je kunt je pincode alleen wijzigen via de instellingen van je toestel. Hieronder zie je een stappenplan hoe jij een pincode kan wijzigen op een Android-toestel.




  1. Stap 1: Ga naar 'systeeminstellingen'.
  2. Stap 2: Druk vervolgens op 'SIM-kaart vergrendeling'.
  3. Stap 3: Druk daarna naar 'SIM PIN-code wijzigen'. ...
  4. Stap 4: Er wordt nu gevraagd om je huidige pincode in te vullen en vervolgens 2x je nieuwe pincode.

Veel plezier met je nieuwe toestel! 😎



Groet,



Youp

Hallo 

Mijn Toestel is een XiAOMI MI 10T Lite

Ik heb geprobeerd om mijn SIM Pin-code te wijzigen, maar tot op heden is dat niet gelukt

Het gaat al verkeerd als ik druk op “SIM Pin-code wijzigen”,

Als ik daarop druk krijg ik geen reactie.

Wat kan ik nu nog doen? 

Drie keer een verkeerde Pin-code invoeren, en dan met m'n PUK-code er opnieuw te zien in het toestel te komen? Is dát een manier?

Met vriendelijke groeten

Jan Filarski


Hi @Jan Filarski,

 

Ik heb jouw vraag beantwoord in dit topic.

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer