Beantwoord

Perongeluk simkaart besteld

  • 21 April 2019
  • 5 reacties
  • 451 Bekeken

Ik heb perongeluk een simkaart besteld maar heb hem niet nodig wat nu ?
icon

Beste antwoord door Astrid 23 April 2019, 11:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi,

Het is niet mogelijk om een simkaart te annuleren. Hier lees je meer over dit onderwerp.

Groet, Astrid

Ook ik heb per ongeluk op bestellen simkaart gedrukt en zonder een popup venster of winkelwagentje wordt er een simkaart besteld.

Dit is geldklopperij. Op zijn minst zou er gevraagd moeten worden of het zeker is dat je die kaart wilt bestellen, iedereen klikt wel eens per ongeluk op zijn muis en als hij bij Simpel precies op die button staat dan heb je besteld zonder dat je het zelf weet en kost dat foutje je 15 euro, sorry, maar daar klopt niks van.

Zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben en Simpel zich dan zo star opstelt?

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @JolandeGehring,

Welkom op onze Community!

 De extra stap zoals je zelf aangeeft hebben wij wel degelijk ingebouwd voor de veiligheid. Zoals hieronder op de afbeelding te zien, is het niet mogelijk om per ongeluk een vervangende simkaart aan te vragen zonder hiervoor aan te vinken dat het adres kloppend is en dat er ook echt een nieuwe simkaart gewenst is. Omdat er vervolgens direct een simkaart wordt aangemaakt dat wordt gelinkt aan je telefoonnummer, is het om deze reden niet mogelijk om de aanvraag te annuleren. Kan je mij anders in een privébericht het mobiele nummer van het abonnement sturen waar je de vervangende simkaart per ongeluk voor hebt besteld? Ik kijk het graag nog een keer voor je na.

Groetjes,

Houssam

 

 

Hallo!

Ik heb ook een simkaart besteld, maar niet wetende dat dit grapje even 15 euro ging kosten (want dat staat er niet bij en krijg je achteraf de melding daarvan) Het zal wel ergens anders op de site vermeld staan, maar niet bij de optie om de nieuwe simkaart te bestellen. Ik heb een nieuwe telefoon en heb hiervoor een Nano simkaart nodig vandaar mijn bestelling. Ik heb hem inmiddels zelf in het goede formaat geknipt. Graag zou ik mijn bestelling annuleren.

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @SPJJanssen-Rongen!

Graag verwijs ik je naar de reactie van Astrid omtrent het annuleren van de bestelde simkaart. Met het oog op de kosten is het zo dat het bij het bestellen zelf wordt aangegeven. Mijn collega Houscouss heeft daar hierboven ook een screenshot van gedeeld.

Verder geef je aan dat je de simkaart inmiddels zelf in het goede formaat hebt geknipt. Hoewel begrijpelijk is dat ten zeerste af te raden. De kans op beschadigingen is daarbij namelijk erg groot, bovendien is de kans ook groot dat het formaat dan afwijkt van de standaardmaat waardoor deze niet meer goed in de simkaarthouder van je toestel past.

Reageer