Beantwoord

simkaart kwijt

  • 26 juni 2019
  • 1 reactie
  • 170 Bekeken

Ik heb mijn nieuwe simkaart ontvangen, maar voordat ik deze kon activeren is hij zoek geraakt.
Op Mijn Simpel zie ik dat jullie nog bezig zijn met mijn nummerbehoud, terwijl het abonnement vandaag in zou gaan.
Wat moet ik doen om weer een nieuwe simkaart te krijgen en mijn nummer te behouden?
icon

Beste antwoord door Youp 28 juni 2019, 11:45

Hallo Ronald,

Wat leuk om te zien dat je actief bent op onze community!

Uiteraard wel ontzettend balen dat jij je simkaart kwijt bent geraakt. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, wil ik je vragen om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij gaan dan samen met jou een oplossing bedenken.

Groet,

Youp
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +7
Hallo Ronald,

Wat leuk om te zien dat je actief bent op onze community!

Uiteraard wel ontzettend balen dat jij je simkaart kwijt bent geraakt. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, wil ik je vragen om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij gaan dan samen met jou een oplossing bedenken.

Groet,

Youp

Reageer