Ik heb mijn nieuwe simkaart ontvangen, maar voordat ik deze kon activeren is hij zoek geraakt.
Op Mijn Simpel zie ik dat jullie nog bezig zijn met mijn nummerbehoud, terwijl het abonnement vandaag in zou gaan.
Wat moet ik doen om weer een nieuwe simkaart te krijgen en mijn nummer te behouden?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Ronald,
Wat leuk om te zien dat je actief bent op onze community!
Uiteraard wel ontzettend balen dat jij je simkaart kwijt bent geraakt. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, wil ik je vragen om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij gaan dan samen met jou een oplossing bedenken.
Groet,
Youp
Wat leuk om te zien dat je actief bent op onze community!
Uiteraard wel ontzettend balen dat jij je simkaart kwijt bent geraakt. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, wil ik je vragen om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij gaan dan samen met jou een oplossing bedenken.
Groet,
Youp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.