Beantwoord

Ontvang geen SMS

  • 7 April 2024
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Ben in bezit van een Samsung A12. Sinds vandaag ontvang ik GEEN SMS berichten meer. Niet van privé personen, maar ook niet van instanties als bank of DIGID. Ik kan wel berichten verzenden, die ook aan komen. Heb community geraadpleegd, maar daar genoemde oplossingen hebben geen resultaat. Heb van toestel gewisseld, maar ook dan blijft probleem bestaan. 

Wie heeft de oplossing?

icon

Beste antwoord door SimpeleTheo20 8 April 2024, 14:34

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb hetzelfde probleem, al een paar weken. De enige suggestie van Simpel is het checken van het sms centrale nummer zoals hier: 

Maar dat werkt niet, je krijgt alleen een generieke fout melding. Bellen naar de klantenservice was de slechtste ervaring ooit, ze hingen gewoon op.

Ik denk dat hun SMS services flink kapot zijn. Als dit niet snel opgelost wordt zal ik moeten overstappen naar een andere provider want dit is een cruciale dienst die moet werken.

Korenn, bedankt voor je bericht. Alvorens zelf met klantenservice te bellen nog een aantal acties gepleegd om zeker te weten dat ik alles had gedaan om probleem zelf te tackelen. In telefoonapplicatie heb ik de code *#5005*7672# ingegeven en vervolgens op bellen gedrukt, waarna ik een foutmelding kreeg. Tot mijn grote verbazing vielen er enkele seconden later 19 SMS berichten in de inbox!!.

Vraag me niet hoe het kan, maar het werkt weer naar behoren 😅 Mogelijk kun jij hier ook je voordeel mee doen.

Hi @SimpeleTheo20 

Bedankt voor je bericht en het bellen naar de klantenservice.
Fijn dat het is gelukt en dan je weer sms'en kunt ontvangen 👍🏼

Ik wens je nog een fijne dag toe!

 

Groet, Dounia 
Simpel

Reageer