Skip to main content
Beantwoord

Service en kosten data


Niet tevreden met het abonnement!

Na ongeveer 15 jaar overgestapt van Vodafone naar Simpel. Hetzelfde aantal MB’s. Hier ben ik bij Vodafone nooit overheen gegaan en nu ineens ‘mag’ ik €50,- bijbetalen omdat ik er overheen zou zijn gegaan.

updates van de telefoon en apps gaan alleen via WiFi, films etc kijk ik niet dus alleen voor wat what’s app en social media.

gebeld met klantenservice hoe dit kan en slechte hulp gekregen.

Gezegd dan mijn abonnement te willen annuleren (nog in de eerste maand van de looptijd) en dat wordt genegeerd.

al met al een ontzettend slechte service!!!

 

Beste antwoord door Mila

Goedemiddag @Mayke,

Welkom op onze Community!

Ik kan begrijpen dat je baalt van het buitenbundelverbruik.

In deze topic legt mijn collega Joachiem uit hoe dat kan komen. Ook wil ik je erop attenderen dat we je altijd een 80 en 100 procent waarschuwings-sms'jes sturen om je tegen hoge buitenbundelkosten te beschermen. Je kan enkel een abonnement annuleren als je binnen de 14 dagen bedenktijd zit.

Mijn advies is dan ook om een plafond in te stellen om je tegen onverwachte kosten te beschermen.

Groet,

Mila

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • 381 reacties
  • Antwoord
  • 31 mei 2021

Goedemiddag @Mayke,

Welkom op onze Community!

Ik kan begrijpen dat je baalt van het buitenbundelverbruik.

In deze topic legt mijn collega Joachiem uit hoe dat kan komen. Ook wil ik je erop attenderen dat we je altijd een 80 en 100 procent waarschuwings-sms'jes sturen om je tegen hoge buitenbundelkosten te beschermen. Je kan enkel een abonnement annuleren als je binnen de 14 dagen bedenktijd zit.

Mijn advies is dan ook om een plafond in te stellen om je tegen onverwachte kosten te beschermen.

Groet,

Mila


Reageer