Beantwoord
Data overschrijding?
Goedendag, ik heb twee berichten van Simpel gekregen dat ik met verschillende bedragen buiten de databundel ben, of ik wil bijbestellen en bijbetalen. Dataverbruik toont aan dat ik pas op de helft zit van mijn vastgestelde bundel, hoe kan dit?
Beste antwoord door Astrid
Hi @Ruudje1 & @Paulien ,
Onze excuses. Het bericht is als topic binnengekomen en niet als vraag. Hierdoor hebben we er jammergenoeg overheen gekeken en er niet op gereageerd.
Op je Mijn Simpel pagina heb je onder het kopje ' verbruiksspecificatie' heb je inzage in je huidige verbruik. Hier zie je alle datasessies en belminuten staan. Vanuit de community hebben wij geen inzage in je klantgegevens waardoor ik geen specifiek antwoord op jullie vraag kan geven.
Wellicht helpt dit topic jullie al de goede richting in. Zo niet, staat onze klantenservice graag voor jullie klaar.
Groet, Astrid
Bekijk origineelOnze excuses. Het bericht is als topic binnengekomen en niet als vraag. Hierdoor hebben we er jammergenoeg overheen gekeken en er niet op gereageerd.
Op je Mijn Simpel pagina heb je onder het kopje ' verbruiksspecificatie' heb je inzage in je huidige verbruik. Hier zie je alle datasessies en belminuten staan. Vanuit de community hebben wij geen inzage in je klantgegevens waardoor ik geen specifiek antwoord op jullie vraag kan geven.
Wellicht helpt dit topic jullie al de goede richting in. Zo niet, staat onze klantenservice graag voor jullie klaar.
Groet, Astrid
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.