Goedenavond @dinkys,
Welkom op onze Community!
Vervelend om te lezen dat je verbinding problemen hebt met je Simpel abonnement. Het is lastig te zeggen of het probleem aan de simkaart ligt of wellicht aan het netwerk. Als je naar deze topic gaat, krijg je enkele opties te zien die je wijzer kunnen maken. Als dit niet werkt, wil ik je toch vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat we een kijkje kunnen nemen in je abonnement.
Succes. :)
Groetjes,
Mila
Ik heb de link bekeken en thuis wat testjes gedaan.
Mijn moeder en zus hebben beide ook Simpel en ook bijna geen bereik op de plaatsen waar ik problemen onder vind. Met mijn Simyo (kpn) simkaart heb ik volledig bereik op deze plaatsen.
Simpel (T-Mobile) zal ik helaas moeten verlaten en overstappen op een Simyo abonnement.
Bedankt voor de informatie en reactie.
Hi @dinkys,
Jammer dat je overstapt, maar begrijpelijk in dit geval!
Ik wens je veel plezier bij de nieuwe provider.
Groet, Charlie
Simpel