Skip to main content

Beste allemaal,

ik wil graag overstappen naar KPN zodat ik een onbeperkte databundel kan afsluiten en omdat de service en dekking van simpel oerslecht is.

mijn abbo loopt pas volgend jaar april af en ik wil nu weg ik trek het niet langer meer bij simpel.

kan ik eerder weggaan bij deze zeik dan mijn abbo afloopt 

als ik een nieuw nummer moet krijgen heb ik dat er voor over want ik kan op dit moment niks met simpel

graag een antwoord

Beste @Lv123,

Welkom op onze community!

Allereerst vervelend om te lezen dat je netwerkproblemen hebt. In deze topic vind je enkele stappen die je kan ondernemen om na te gaan of dit het probleem oplost. Dit, omdat je bij ons niet vroegtijdig kan opzeggen/overstappen.

Als deze stappen niet helpen, wil ik je vragen om contact op te nemen met de klantenservice zodat we aan de hand van je gegevens, met je mee kunnen kijken.

Groet,

Mila


Reageer