Beantwoord

WIFI bellen

  • 17 April 2022
  • 17 reacties
  • 3327 Bekeken

Kunnen we anno nu al wifi bellen of is bekend wanneer het komt? Groet, Cees

icon

Beste antwoord door Karin303 17 April 2022, 21:00

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Het Volte bellen zit momenteel in de testfase 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Cees Adriaanse,

 

Allereerst welkom op onze community! 

 

Wat @Karin303 aangeeft klopt! In dit topic en ook hier vindt je hier meer over.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reputatie 6

Hi @Cees Adriaanse,

 

Allereerst welkom op onze community! 

 

Wat @Karin303 aangeeft klopt! In dit topic en ook hier vindt je hier meer over.

 

Groet, Charlie

Simpel

 

 

Hi @Charlie  

Ik denk dat je een kleine vergissing hebt gemaakt. Je hebt een link geplaatst naar Insided. Als Simpel klant heb je geen account bij Insided.

En verder is bellen via wifi iets anders dan bellen via 4G.

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Cees Adriaanse,

 

Allereerst welkom op onze community! 

 

Wat @Karin303 aangeeft klopt! In dit topic en ook hier vindt je hier meer over.

 

Groet, Charlie

Simpel

 

 

Hi @Charlie  

Ik denk dat je een kleine vergissing hebt gemaakt. Je hebt een link geplaatst naar Insided. Als Simpel klant heb je geen account bij Insided.

En verder is bellen via wifi iets anders dan bellen via 4G.

Thanks voor je scherpte @Snowboard, ik heb de link gefixt.

Verder klopt het inderdaad dat er verschil zit in bellen over wifi of bellen over 4G. Kort gezegd maak je bij bellen over wifi gebruik van een wifi netwerk, veelal een thuisnetwerk van een provider van vaste diensten. En bij bellen over 4G maak je gebruik van de mobiele dataverbinding. Bellen over wifi is momenteel geen optie, het bellen over 4G (VoLTE) wordt momenteel getest.

Hoi is er meer informatie beschikbaar over 4G Bellen of niet met vriendelijke groet ting 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Ting Bastiaan,

 

Er is zeker meer informatie beschikbaar. Wij schakelen het bellen via 4G stapsgewijs aan, zodat onze klanten hier gebruik van kunnen maken.

Mocht je hier nog geen gebruik van kunnen maken, maar dit wel willen, dan kun je onze klantenservice contacteren.

 

Groet, Charlie

Simpel

Hi is er meer informatie Beschikbaar over Bellen via 4G Groet Ting 

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Ting Bastiaan,

Zeker! Zie het vorige bericht van mijn collega Charlie erover.

Groet,

Mila

Hoi is er meer info berschrikbaar over 4G bellen 

Is de test al Klaar? Groet ting

 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Ting_071,

 

Ook jou verwijs ik graag naar mijn vorige bericht! 

 

Groet, Charlie

Hi @Ting Bastiaan,

 

Er is zeker meer informatie beschikbaar. Wij schakelen het bellen via 4G stapsgewijs aan, zodat onze klanten hier gebruik van kunnen maken.

Mocht je hier nog geen gebruik van willen maken, maar dit wel willen, dan kun je onze klantenservice contacteren.

 

Groet, Charlie

Simpel

 

Maar de vraag gaat over wifi bellen. Wanneer is dat nou beschikbaar? Binnen is 4g echt beroerd.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Arno Willemstein

 

Zie mijn antwoord in dit topic!

 

Groet, Charlie

Simpel

Dank voor het regelen. Het werkt inmiddels, maar helaas nog geen icoontje op de iPhone dat je ziet dat je met WiFi belt…

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Arno Willemstein,

 

Bellen via WiFi is een andere dienst. Wij hebben het bellen via VoLTE voor je ingeschakeld. Dit betreft het bellen via de mobiele data.

 

Groet, Charlie

Simpel

En hoe staat het met bellen via WiFi. Ik ben echt super slecht bereikbaar. Zowel thuis als op het werk in Amsterdam….

Ja irritant dat mijn abonnement nog een jaar door loopt. Anders zou ik direct overstappen naar Youfone. Heeft voor dezelfde prijs, 5g en wifi bellen. Dus Simpel jullie gaan klanten verliezen op deze manier!

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Arno Willemstein,

Vervelend om te lezen dat je slecht bereikbaar bent. 

Helaas is het niet bekend wanneer en of Simpel binnenkort 5G of Bellen via WiFi gaat aanbieden. 
Wanneer dit zover is zullen wij dat uiteraard bekend maken aan al onze klanten, alleen kan ik je nu niet zoveel toezeggen ben ik bang. 

Ik wil je overigens wel aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen even kunnen kijken naar een passende oplossing. 
Uiteraard hoop ik dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost! 

Ik wens je een fijne dag.

Groet, Noor 
Simpel
 

Reageer