Beantwoord

Buiten bundel kosten voor de waarschuwing

  • 1 May 2019
  • 4 reacties
  • 961 Bekeken

Ik hou de Simpel app altijd erg goed in de gaten om mijn mb's in de gaten te houden. Ik bleef netjes binnen mijn bundel. Zodra ik een berichtje kreeg dat mijn bundel op was heb ik geen internet of andere diensten meer gebruikt. Toch bleek ik ineens 23 euro buiten mijn bundel te zijn gegaan. Is de app zo ontzettend inaccuraat dat 23 euro later pas een melding wordt gegeven? Kan hier wat voor bedacht worden of kan ik een vergoeding krijgen?
icon

Beste antwoord door Youp 3 May 2019, 14:18

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +8
Hallo!

Het kan weleens voorkomen dat de Simpel App pas later verbruik registreert. De reden hiervan kan dan zijn dat er meerdere sessies gestart zijn op jouw telefoon en een sessie niet is afgesloten. Deze sessie zie je dan dus niet direct op je app. Ik raad je dan wel aan om vaker je apps te sluiten die je niet nodig hebt. Zo voorkom je ook dat ze op de achtergrond mb´s verbruiken.

Verder zou je ook bijvoorbeeld een ´Plafond´ kunnen instellen. Hiermee behoudt je zelf controle over de extra kosten die jij maandelijks buiten je bundel kunt maken. Uiteraard kan je ook een MBaanvuller bestellen als je merkt dat je bijna buiten je bundel zit.

Zie ook de topic over de mogelijkheden voor een coulanceregeling.

Groet!

Het plafond ingesteld steeds op WiFi thuis geweest en nergens naartoe daar we zoveel mogelijk thuis dienen te blijven. Toch even een buitenbundelprijsje mogen betalen van €50,- hoe het kan ja dat is steeds hetzelfde antwoord op dit forum maar wel frappant dat iedereen deze rekening komt a h betalen vreemde zaak? Is echt iets voor de media 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @deanbreuren,

We zouden hier graag samen met je wat dieper op ingaan. Wil je daarom contact met onze klantenservice opnemen? Dan kunnen we namelijk je abonnement erbij pakken en een aantal zaken nalopen. 

Groetjes,

Phil

ik wil hier geen woorden meer aan vuil maken ik weet genoeg en stap z.sp.m. over naar mijn oude provider terug daar heb ik nooit onverwachte rekeningen ontvangen of dat mijn bundel ontoereikend was

gr piet herpers

Reageer