F.A.Q.

Kan ik mijn abonnement afkopen?

  • 21 January 2019
  • 14 reacties
  • 29199 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Om met de deur in huis te vallen: Nee, je kunt je abonnement niet voortijdig beëindigen door het af te kopen. 

Eén van de redenen dat je bij ons zo goedkoop kunt internetten, bellen en sms’en is omdat we dergelijke afwijkende regelingen niet bieden.

Wél mag je bij Simpel al een half jaar voor de einddatum van je abonnement verlengen. Zo kun je al snel weer van de allerlaatste aanbiedingen voor nieuwe klanten profiteren.


14 reacties

Reputatie 1

Das idd balen denk zo de volgende keer wel beter na voordat ik weer een contract bij jullie afsluit voor twee jaar. Ik dacht ik koop het wel even af maar helaas

Reputatie 1

Idd vreemd dat vaste klanten niet beloond worden met tussentijdse verhoging van hun bundel als er weer een aanbieding op bijv tv komt om nieuwe klanten te trekken. Nu kan je 7 GB krijgen voor een 10-tje, maar mijn zoon zit nog 1,5 jaar vast aan zijn bundel van 5 GB voor een 10-tje omdat zijn abonnement destijds automatisch verlengd is. Zou een mooie geste zijn van Simpel om vaste klanten te belonen!

Reputatie 4
Badge +8

Idd vreemd dat vaste klanten niet beloond worden met tussentijdse verhoging van hun bundel als er weer een aanbieding op bijv tv komt om nieuwe klanten te trekken. Nu kan je 7 GB krijgen voor een 10-tje, maar mijn zoon zit nog 1,5 jaar vast aan zijn bundel van 5 GB voor een 10-tje omdat zijn abonnement destijds automatisch verlengd is. Zou een mooie geste zijn van Simpel om vaste klanten te belonen!

Als vaste klant kan je ook van deze actiebundel gebruikmaken, dat kan wanneer je het abonnement kan verlengen. Het verlengen van het abonnement kan al vanaf 6 maanden voor het einde van het huidige contract. In je Mijn Simpel account heb je in het tabblad ‘abonnement' dan een mogelijkheid staan om te verlengen. 

Reputatie 1

Weet Simpel niet dat abonnementen per maand opzegbaar zijn dan?

 

Dat is wettelijk geregeld.

Ook wij willen van het 2 jarig abonnement af, omdat wij beiden een telefoon van de werkgevers hebben gekregen.

Ik ben benieuwd hoe Simpel gaat reageren op ons verzoek.

 

Je kunt alleen een pratende computer aan de lijn krijgen, maar een medewerker spreken is haast een onmogelijke klus.

Nergens staat een telefoonnummer vermeld.

Reputatie 1

Weet Simpel niet dat abonnementen per maand opzegbaar zijn dan?

 

Dat is wettelijk geregeld.

Ook wij willen van het 2 jarig abonnement af, omdat wij beiden een telefoon van de werkgevers hebben gekregen.

Ik ben benieuwd hoe Simpel gaat reageren op ons verzoek.

 

Je kunt alleen een pratende computer aan de lijn krijgen, maar een medewerker spreken is haast een onmogelijke klus.

Nergens staat een telefoonnummer vermeld.

 

Reputatie 6

Weet Simpel niet dat abonnementen per maand opzegbaar zijn dan?

 

Dat is wettelijk geregeld.

Ook wij willen van het 2 jarig abonnement af, 

 

Hallo @John Bosch  

Ik zal me beperken tot de hoofdpunten. Het geven van wat advies. 

Lees ter informatie de algemene voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan punt 5 / 5.1 mocht dat nog niet gedaan zijn. 

 

Je kunt alleen een pratende computer aan de lijn krijgen, maar een medewerker spreken is haast een onmogelijke klus.

Nergens staat een telefoonnummer vermeld.

Op de Contactpagina vindt je alle informatie over hoe je de klantenservice kunt bereiken. 

Nog een aangename voortzetting van het weekend. 

 

Idd vreemd dat vaste klanten niet beloond worden met tussentijdse verhoging van hun bundel als er weer een aanbieding op bijv tv komt om nieuwe klanten te trekken. Nu kan je 7 GB krijgen voor een 10-tje, maar mijn zoon zit nog 1,5 jaar vast aan zijn bundel van 5 GB voor een 10-tje omdat zijn abonnement destijds automatisch verlengd is. Zou een mooie geste zijn van Simpel om vaste klanten te belonen!

Ik ben t helemaal met je eens. Bij vaste klanten mogen ze best het 5 GB abonnement van € 10,- kosteloos ophogen naar de 7 GB (huidige abonnement). Is ook reden voor mij om mijn huidige 2-jarige abonnement volgend jaar niet meer te verlengen. Vodafone heeft twee weken terug alle lopende abonnementen met 5GB gratis opgehoogd. Het Red Together extra abonnement kost € 15,- extra als je deze koppelt aan een ander Vodafone abonnement en krijg je dubbele data. Van 100GB naar 200GB. Erg handig en een stuk goedkoper als er al een abonnement binnen t gezin is. Daar kan Simpel niet tegenop. Helaas moet ik nog wel een jaar wachten.

Reputatie 1

Simpel is zo klantonvriendelijk.

ik ben blij als ik er volgend jaar in september vanaf ben, wat een bagger provider.

Ze kunnen niet eens een onbeperkte databundel aanbieden.

Reputatie 6

Nou nou zeg, dat is wel een beetje kort door de bocht. Je weet denk ik wel dat er een verschil bestaat tussen premium providers en prijsvechters. Bij het aangaan van het contract heb je een keuze gemaakt naar wat je het beste aanstond. Je hebt een keuze gemaakt van het aanbod. En daarbij ben je toen ook akkoord gegaan met de  voorwaarden. Controle, zelfonderzoek hoort bij een stukje verantwoordelijkheid die iedereen heeft.

Badge

Ik heb nu een 2 jarige abonnement van euro 2,50 per maand en daar ben ik tevreden mee. 

In febr/2022 is die afgelopen,maar nu krijg ik steeds aanbiedingen van euro 10/mnd met ong. 8gb voor internetten wat ik totaal niet nodig heb.

Mijn vraag is als ik op die aanbiedingen niet reageer gaat dan in febr/2022--alles gewoon op de oude voet verder dus euro  2,50/mnd 

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @17knep,

Welkom op onze community!

Leuk om te lezen dat je tevreden bent met je Simpel abonnement, dat lezen we graag terug. 

De meest gekozen bundel die we aanbieden is inderdaad de bundel van 10EUR per maand, echter kan je ook verlengen met andere bundels. Dit vind je terug onder het kopje ‘abonnement’ → ‘nu verlengen'. Overigens ben je niet verplicht om een contractvernieuwing aan te gaan. Mocht je na einddatum van je contract niets doen, blijft deze doorlopen en kan je je abonnement maandelijks opzeggen of, ten alle tijden verlengen!

Groet,

Mila 

Idd vreemd dat vaste klanten niet beloond worden met tussentijdse verhoging van hun bundel als er weer een aanbieding op bijv tv komt om nieuwe klanten te trekken. Nu kan je 7 GB krijgen voor een 10-tje, maar mijn zoon zit nog 1,5 jaar vast aan zijn bundel van 5 GB voor een 10-tje omdat zijn abonnement destijds automatisch verlengd is. Zou een mooie geste zijn van Simpel om vaste klanten te belonen!

Als vaste klant kan je ook van deze actiebundel gebruikmaken, dat kan wanneer je het abonnement kan verlengen. Het verlengen van het abonnement kan al vanaf 6 maanden voor het einde van het huidige contract. In je Mijn Simpel account heb je in het tabblad ‘abonnement' dan een mogelijkheid staan om te verlengen. 

Je zal maar pas verlengd hebben. Moet je toch nog een jaar of meer wachten op t voordeel. Jammer. Misschien moeten trouwe leden bij eerste mogelijkheid hun abonnement maar eens opzeggen. Kijken wat meer voordeel biedt. Trouwe of nieuwe leden.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Harry Dael,

 

Bedankt voor je reactie.

 

Wanneer je pas verlengd hebt en nog binnen de bedenktermijn van 14 dagen zit, kan de verlenging gewijzigd worden naar de nieuwe deal. Indien dit het geval is, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice

 

Groet, Charlie

Simpel

Afkopen lukt wel als je nnieuwe provider zijn abo gelijk in laat gaan…

 

Reageer