Skip to main content
Beantwoord

mb-aanvuller niet zichtbaar


Mijn extra aangeschafte mb bundels worden niet bijgezet op mijn overzicht

Beste antwoord door Mila

Goedemiddag @Rob Smulders en @con,

Welkom op onze community!

Vervelend om te lezen dat de bestelde MB-aanvuller niet lijkt te werken. Zien jullie deze wel terug in het overzicht van de Mijn Simpel pagina? Zo ja, zou deze gewoon moeten werken. Het helpt soms om simpelweg het toestel opnieuw op te starten.

Als dit niet werkt, kunnen jullie altijd contact opnemen met onze klantenservice, zodat we aan de hand van de persoonlijke gegevens, meekunnen kijken. 

Laten jullie weten als dit geholpen heeft?

Groet,

Mila

Bekijk origineel

4 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • 381 reacties
  • 24 juni 2021

Goedemiddag @Vest01,

Welkom op onze community!

Hopelijk is je MB-aanvuller inmiddels actief! In deze topic geeft mijn collega antwoord op een soortgelijke vraag.

Groet,

Mila


Rob Smulders

Wanneer gaat mijn mb aanvuller in

 


  • Lezer
  • 1 reactie
  • 16 augustus 2021

Hier net zo.

Ik heb voor mijn dochter 2x 1000 mb extra gekocht en deze worden niet bij de bundel opgezet. Nu zit ze buiten haar bundel en maakt extra kosten. 


Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • 381 reacties
  • Antwoord
  • 17 augustus 2021

Goedemiddag @Rob Smulders en @con,

Welkom op onze community!

Vervelend om te lezen dat de bestelde MB-aanvuller niet lijkt te werken. Zien jullie deze wel terug in het overzicht van de Mijn Simpel pagina? Zo ja, zou deze gewoon moeten werken. Het helpt soms om simpelweg het toestel opnieuw op te starten.

Als dit niet werkt, kunnen jullie altijd contact opnemen met onze klantenservice, zodat we aan de hand van de persoonlijke gegevens, meekunnen kijken. 

Laten jullie weten als dit geholpen heeft?

Groet,

Mila


Reageer