Beantwoord
Buitenbundelkosten door onverklaarbaar datagebruik
Net kreeg ik tot mijn schrik een e-mail dat ik 50 euro buiten mijn bundel zou hebben gebruikt Ik hier op de website gekeken, ik zou vanmiddag 1,3 GB aan data hebben gebruikt. Ik was rond dat tijdstip helemaal niet bezig met Internet op mijn smartphone, ik was toen onderweg naar huis met mijn scootmobiel. Dus hoe kan dat?
Beste antwoord door Robert
Hi,
Vaak zijn datasessies van die proportie automatische updates.
In de meeste smartphones is het mogelijk om automatische updates enkel via wifi te laten verlopen en wifi assistentie uit te schakelen.
Wifi assistentie is dat je toestel altijd kiest voor het sterkste signaal. Dat betekent dat op het moment dat het wifi signaal zwak is maar het 4g signaal sterk is, je toestel over gaat op mobiele data.
Daarom is het handig om naast de instelling automatische updates enkel via wifi te laten draaien ook de wifi assistentie uit te schakelen.
Om dieper in te gaan op je verbruiksoverzicht kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
Dan kunnen we ook echt je klantgegevens erbij pakken en het verbruik met je doornemen.
Gr, Robert
Bekijk origineelVaak zijn datasessies van die proportie automatische updates.
In de meeste smartphones is het mogelijk om automatische updates enkel via wifi te laten verlopen en wifi assistentie uit te schakelen.
Wifi assistentie is dat je toestel altijd kiest voor het sterkste signaal. Dat betekent dat op het moment dat het wifi signaal zwak is maar het 4g signaal sterk is, je toestel over gaat op mobiele data.
Daarom is het handig om naast de instelling automatische updates enkel via wifi te laten draaien ook de wifi assistentie uit te schakelen.
Om dieper in te gaan op je verbruiksoverzicht kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
Dan kunnen we ook echt je klantgegevens erbij pakken en het verbruik met je doornemen.
Gr, Robert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.