Beantwoord

opzeggen i.v.m. stoppen 2G

  • 30 May 2021
  • 7 reacties
  • 357 Bekeken

Kan ik mijn abonnement opzeggen omdat jullie stoppen met het 2G netwerk? 

 

icon

Beste antwoord door Mila 31 May 2021, 14:02

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Nee het abonnement loopt door , je dient alleen een toestel aan te schaffen wat minimaal 3G  aankan..

 

 

Lekker dan

Reputatie 6
Badge +9

Bel even de klantenservice,  2G wordt bij geen enkele provider nog aangeboden en dat is al heel lang geleden bekend gemaakt.....

Reputatie 6

@LieverG2 

Ik zou je aanraden te kiezen voor een 4G of 5G geschikt toestel. T-mobile adviseert dat ook. 

Oke,bedankt voor de info. Maar toch is het raar dat ik moet veranderen van telefoon omdat de provider veranderd van netwerk.......... en dat je niet kan overstappen naar een provider die tot 2025 nog wel via G2 uitzend. Maar goed, je moet het ook maar snappen he,g2 g3 g4 g5....... het zal wel aan mij liggen. Mvg 

Reputatie 6

Het is misschien een beetje minder ingewikkeld dan je denkt. 2G en 3G  maken plaats voor het nieuwe generatie netwerk. De capaciteit wordt groter. Je hebt je vastgelegd in een abbonement. Simpel maakt gebruik van het netwerk van T-mobile maar heeft er verder geen stem in. 

Reputatie 2
Badge +8

Beste @LieverG2,

Welkom op onze community.

Wat medegebruikers @Snowboard en @Karin303 aangeven, is correct. Omdat we al enige tijd geleden hebben aangekondigdte stoppen met het aanbieden van het 2G-netwerk is niet mogelijk om op te zeggen mits je binnen je contractduur zit. In deze topic geeft mijn collega Lisa toelichting betreft het 2G netwerk. 

Groet,

Mila

Reageer