Skip to main content

wegens het bereiken van mijn plafond in jul. 2021 heb ik mijn abbo verlengd die

op 10 augustus 2021 is ingegaan met onbeperkt bellen 8 gb data in plaats van 5 gb en mijn plafond is nu al bereikt. hoe kan dit? en heb ik nu überhaupt een plafond nodig met mijn onbeperkt bellen abbo. 

Goedemiddag @sur746,

Welkom op onze community!

Begrijpelijk dat je vragen hebt omtrent je verbruik. Waarom en aan wat je MB's zijn opgegaan, kunnen en mogen wij niet inzien in verband met de privacywetgeving. Op de specificatie van je factuur op je Mijn Simpel pagina, kan je wel terugzien wanneer en hoe lang de internetsessie heeft plaatsgevonden. Ik raad je aan om dit na te kijken. 

Verder is het belangrijk om het plafond aan te laten, omdat deze je beschermt tegen alle buitenbundelkosten, en niet alleen bellen. Stel je MB's zijn op, zal je géén ongewenste kosten maken wanneer het plafond bereikt is. In deze topic lees je er meer over. Ik raad je in ieder geval aan om een Datamanager app te downloaden om inzicht te krijgen in je verbruik. Wellicht dat dat meer duidelijkheid biedt.

Succes!

Groet,

Mila

 


Reageer