Beantwoord

Inloggen Mijn Simpel

  • 24 February 2021
  • 5 reacties
  • 5553 Bekeken

Badge

Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen als ik naar de "mijn simpel" app ga? Was eerder toch nooit?

icon

Beste antwoord door Mila 25 February 2021, 18:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Peetje,

Welkom op onze community!

Dat is inderdaad vreemd, als je je inloggegevens opslaat hoef je niet iedere keer opnieuw in te loggen. Mocht dit wel gebeuren, adviseer ik je om de app opnieuw te downloaden.

Succes!

Groet,

Mila

Badge

beste Simpel

 

Waarom kan ik me niet inloggen op simpel 

Ik word er gek van 

Ik kan me factuur niet eens zien 

En mn SMS bundel 

Ik heb het wel gehad echt waar

 

Gr geke

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @G.E.K.E. Halbersma,

Welkom op onze Community!

Wat vervelend dat je problemen ervaart met het inloggen op je persoonlijk Mijn Simpel pagina.

In deze topic legt mijn collega Tessa uit wat je kan doen om het wachtwoord te herstellen. 

Mocht je er toch niet uitkomen, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen.

Succes!

Groet,

Mila

Badge

Als ik me wachtwoord op wil vragen moet ik me nummer in voeren om een wachtwoord op tge vragen

Dan krijg ik dit

 

Als we je abonnement herkend hebben ontvang je binnen enkele minuten een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Geen e-mail ontvangen? Kijk dan in je ongewenste e-mail of probeer het opnieuw na het controleren van eventuele typfouten

Reputatie 4
Badge +8

Hi @G.E.K.E. Halbersma,

Dat is exact de melding die je hoort te zien.

Daarna ontvang je een e-mail van ons met daarin een link. Die e-mail ontvang je op het e-mailadres die bij je abonnement geregistreerd staat. Met de link in de e-mail kom je uiteindelijk uit op een site waar je de gebruikersnaam van je account ziet en waar je vervolgens een nieuw wachtwoord kan instellen.

Heb je geen toegang meer tot het e-mailadres die bij ons bekend is? Dan wijzigen we die graag voor je. Via het digitale formulier op deze pagina kan je een wijziging van het e-mailadres aan ons doorgeven. Dan wijzigen we je e-mailadres zo snel mogelijk.

Groetjes,

Phil

Reageer