Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen als ik naar de "mijn simpel" app ga? Was eerder toch nooit?
Hi
Welkom op onze community!
Dat is inderdaad vreemd, als je je inloggegevens opslaat hoef je niet iedere keer opnieuw in te loggen. Mocht dit wel gebeuren, adviseer ik je om de app opnieuw te downloaden.
Succes!
Groet,
Mila
beste Simpel
Waarom kan ik me niet inloggen op simpel
Ik word er gek van
Ik kan me factuur niet eens zien
En mn SMS bundel
Ik heb het wel gehad echt waar
Gr geke
Goedemiddag
Welkom op onze Community!
Wat vervelend dat je problemen ervaart met het inloggen op je persoonlijk Mijn Simpel pagina.
In deze topic legt mijn collega Tessa uit wat je kan doen om het wachtwoord te herstellen.
Mocht je er toch niet uitkomen, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen.
Succes!
Groet,
Mila
Als ik me wachtwoord op wil vragen moet ik me nummer in voeren om een wachtwoord op tge vragen
Dan krijg ik dit
Als we je abonnement herkend hebben ontvang je binnen enkele minuten een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Geen e-mail ontvangen? Kijk dan in je ongewenste e-mail of probeer het opnieuw na het controleren van eventuele typfouten
Hi
Dat is exact de melding die je hoort te zien.
Daarna ontvang je een e-mail van ons met daarin een link. Die e-mail ontvang je op het e-mailadres die bij je abonnement geregistreerd staat. Met de link in de e-mail kom je uiteindelijk uit op een site waar je de gebruikersnaam van je account ziet en waar je vervolgens een nieuw wachtwoord kan instellen.
Heb je geen toegang meer tot het e-mailadres die bij ons bekend is? Dan wijzigen we die graag voor je. Via het digitale formulier op deze pagina kan je een wijziging van het e-mailadres aan ons doorgeven. Dan wijzigen we je e-mailadres zo snel mogelijk.
Groetjes,
Phil
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.