Account geblokkeerd na extreem dataverbruik app in zeer korte tijd
Beste mensen bij simpel,Ben al jaren tevreden klant bij simpel maar wat er gisteren gebeurd is heeft mij toch flink doen schrikken. Want kennelijk is er een app op mijn telefoon op hol geslagen (kan het niet anders verwoorden) en deze heeft op de achtergrond mijn gehele databundel in 1,5 uur erdoorheen gejaagd.(8 GB). Dit gebeurde terwijl ik met de auto onderweg was voor het werk, en ik hoorde de berichtjes binnenkomen met de waarschuwing voor het dataverbruik, echter was het niet mogelijk om daar op dat moment iets aan te doen. Tussen de melding van 80% verbruik en 100% verbruik zit slechts 13 minuten, en 4 minuten na de 100% melding kwam het bericht dat de account (gelukkig) geblokkeerd is om meer data verbruik te voorkomen.Dus daar ben ik erg van geschrokken, en zit nu zonder data voor de rest van de periode. Waar ik ook erg van schrok is de kosten die simpel in rekening brengt (0,15 per MB) wat er aan data buiten de bundel verbruikt is boven de 8000MB.