Recent actief
Dear Sir am Madam, My contract ended 28th March 2019 And I haven't used my phone since I left the Netherlands at 9th March 2019 However, I received the invoice for April. As I was explained that I have to report if I receive the invoice for April. It must be mistake. Could you cancel the invoice please? Thank you in advance for your help. Regards, Yoko Taketomi (-)
Beste leden, sinds vorige week heb ik een nieuw toestel, een iPhone 8. Voorheen had ik een iPhone 6. Ik heb mijn Simpel SIM-kaart overgezet in dit toestel, echter gaan er een aantal dingen mis. Zo kan ik geen (betaalde) smsjes meer ontvangen, alsook iMessage en Facetime niet activeren. SMSjes ontvangen: hiermee doel ik op verificatie-codes, zoals bijvoorbeeld de inlog van DigID of andere websites. Deze komen helaas niet binnen. iMessage en Facetime activeren: deze twee zaken blijven op wachten op activering staan bij instellingen. Uiteraard heb ik de volgende zaken al geprobeerd en werkt dit helaas niet: Toestel aan/uit zetten; inclusief in- en uitschakelen van iMessage en Facetime Plafond bundel uitgezet (deze stond ingesteld op € 10,00) Gebruik van Premium sms-diensten gecontroleerd (staat altijd aan) Sms-centralenummer gecontroleerd. Bij de laatste optie loop ik tegen het probleem aan dat hij de code *#5005*7672# niet pakt. Zodra ik op het telefoon
Ik heb afgelopen zondag een nieuwe simkaart bestelt en heb hem nog niet binnen maar op de site staat binnen 2 werkdagen en zit nu al op bijna 4
Mijn huidige abonnement past beter bij mijn behoefte dan hetgeen dat aangeboden wordt als verlenging opties. Wat gebeurt er als ik niet verleng, houd ik dan mijn huidige abonnement?
goedemiddag ,vanochtend de rek. ontvangen over maart 86,05 euro,erg veel ,terwijl ik al op 10 maart 40 euro heb overgemaakt ,hoe kan dat
Hola, Ik ga as zomer naar Noorwegen. Alleen is dit geen EU-land, betekend dit dat jullie extra kosten voor data, sms of bellen rekenen. Of gelden hier de zelfde tarieven als bijv in Duitsland en België?
ik heb, denk ik een verkeerd email adres ingevoerd bij de bestelling hoe kan ik nu mijn juiste email adres invoeren.
Ik kan mijn laatste factuur niet terugvinden onder facturen, ondanks dat ik een mail heb gehad dat deze klaar staat, wat gaat er mis?
De prijzen van jullie abonnementen op de website zijn die inclusief of exclusief btw? Zoals bijvoorbeeld: Simonly 4GB onbeperkt bellen, 500 smsjes voor € 10 met een 2 jarig contract. Is dat € 10 of komt daar nog € 2,10 btw bij?
Ik heb een week geleden een mb aanvuller gekocht en die staat apart vermeldt in mijn overicht Gister kreeg ik een sms dat mijn huidge tegoed (ex de aanvuller) op 80% staat en ik dus geadviseerd wordt aan te vullen??? Wordt het eerder aangevulde bedrag niet automatisch meegerekend in de balans of geactiveerd als de oude balans te laag (onder de 80%) komt Heeft iemand daar ervaring mee want uiteraard gebeurde dit zatedag na 17.00 en wil ik niet tot maandag wachten voor een antwoord en eventueel zonder internet.. thanks Martin
Dag, Ik ben een heel tevreden klant. Maar ik snap iets niet. Mijn factuur van januari (over de periode 20/12 - 19/01) is 3,57. 1 euro abo en 2,57 voor bellen vanuit Nederland naar het buitenland. In de specificaties zie ik dat bedrag van 2,57 niet staan. Naar welk buitenland heb ik gebeld (ik kan het me namelijk niet herinneren, behalve België, maar dat is toch gratis?)? Waar kan ik dat vinden op mijn specificatie? Vriendelijke groet! Kees
Hoi simpel volgens mij kan ik al mijn abbonoment verlengen alleen ik weet niet waar en hoe dat moet mvg Thijn Driezen
Hoi, ik wil een sms versturen naar 7070. Ik heb hiervoor bij mijn simpel de premium sms instelling aangezet. Maar nu krijg ik nog steeds geen antwoord op die sms’jes... het enigste wat ik binnen krijg zijn sms’jes van simpel met hier in : “Je hebt premium SMS geblokkeerd. Ga naar je persoonlijke pagina mijnsimpel om premium SMS weer aan te zetten.” Dit klopt toch niet ?? Hulp is welkom!!
Ik wil i.v.m. vakantie mijn simkaart op een ander adres laten bezorgen. Kan dat?
Hierbij wil ik graag de simkaart bestelling laten vervallen
ik wil overstappen naar Simpel voor het eerst. mijn huidige abb. loopt af op 12 juli 2019. als ik goed begrijp kan ik dus vanaf nu al de overstap met nummerbehoud aanvragen bij simpel? (wil een sim only bij simpel aanvragen) dus dan zou 13 juli de nieuwe datum zijn dat ik met simpel bel?
Als ik inlog op mijn mobiele app met gebruikersnaam en wachtwoord wat ik ook bij mijn Simpel gebruik zegt hij steeds gebruikers wachtwoord combinatie klopt niet. Wat kan dit zijn? Met vriendelijke groeten, Jan de Klerk
Ik woon nogal dicht aan de grens met Duitsland, waardoor ik af en toe op het Duitse netwerk kom en krijg dan een sms over de gebruikskosten in het buitenland. Omdat dit een paar keer per week gebeurt wil ik dit uitzetten. Hoe kan ik dit uitzetten?
Ik heb voor mijn dochter het abonnement genomen van de eerste 6 maanden 1 euro per maand. Ik heb 5 maanden 1 euro betaald en de 6e maand het normale bedrag. Dit is toch een maand te vroeg?
ik ben momenteel in het buitenland en heb hier net mijn nieuwe simkaart geïnstalleerd. Internet werkt, maar wanneer ik wil bellen krijg ik te horen dat het telefoonnummer niet bereikbaar is vanwege ‘service restrictions’ weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Bedankt!
Ik kreeg vandaag een SMS met de volgende tekst 'Je hebt ca. 100% van je internetbundel gebruikt. Je betaalt nu het buitenbundeltarief'. Volgens de app heb ik nog 20 MB over, en overmorgen begint de nieuwe tariefperiode. Ik gebruik vaak minder dan 1 MB per dag. Ik snap dat het een waarschuwing is, maar om nu al te zeggen 'je betaalt nu buitenbundeltarief' terwijl ik nog 20 MB heb vind ik een beetje raar en voorbarig.
Ik wil alle onbekende nummers geblokkeerd hebben ,kan dat?
kan ik een abonnement (wat ik nu wil afsluiten} met mei verhogen en september weer verlagen. Wat kost het als ik mijn internet overschrijd?