Recent actief
De netwerkstoring in de omgeving van Elburg is intussen verholpen. Alle klanten die contact hebben opgenomen zullen per sms bericht hierover ontvangen.Onze excuses voor het ongemak dat deze storing met zich heeft meegebracht. En grote dank uiteraard voor het geduld!
Hallo ,is het mogelijk om me internet bundel om te zetten van 14 na 15 of hoger kom iedere maand te kort.
kan ik op huidig abonnement een nieuw nummer krijgen?
...alleen via Apparaathulp voor de Iphone8 die ik heb lees ik nergens waar ik kan zien of het actief is. Dus heeft iemand een idee waar ik dat zou kunnen vinden?
T zijn zoveel vragen dat ik niet eens een titel heb die passend is ik heb vd week de voicemail van mijn dochter ingesproken. Niet actief, de telefoon legde naast mij neer tussen schakel en bijrijdersstoel maar vergat hem uit te drukken. Daar kwam ik na 2,5 minuten achter maar was toen met mijzelf ingesprek ( I now rare kronkel, maar zo probeer ik zaken op een rijtje te krijgen) en waar t omgaat is iets wat er allemaal speelt in ons gezin en neem van mij aan dat is heftig en niet geschikt/ bestemd voor haar en haar moeder ( die beheerd Schermtijd)ze heeft voicemail niet geactiveerd dus ze kan (nog) niks beluisteren. Vraag 1:Als ze nu alles activeert kan ze dan alle nog niet beluisterde berichten terug luisteren want hoelang blijft een onbeluistert bericht actief/ terug te luisteren?als dat bericht word gearchiveerd / weg valt hoe lang kan je t dan terug halen mijn vrouw beheerd haar Schermtijd. Kan zij ook voicemailberichten terugluisteren op deze manier is t een goed idee om haar voice
Het abonnement van onze zoon staat gekoppeld aan het abonnement van mijn man. Nu willen we het abonnement van onze zoon overzetten naar mijn abonnement. kan dit en hoe doe ik dat?
Ik kreeg vandaag via een nieuwsbericht te lezen dat VOLTE “in principe” voor iedereen beschikbaar is. Vraag: hoe kan ik duidelijkheid krijgen of ik via VOLTE kan bellen en of dat juist is ingesteld op mijn telefoon/ hoe dat te controleren? Ik heb een Samsung Galaxy S9+ Gr,M.
Ik ben ben heel lang geleden (ik denk dat Simpel net begon) gebruiker van Simpel. Ik was toen afkomstig van een andere provider en ben overgestapt. Je behield je oude SIM. Met de nieuwere toestellen heb ik iedere keer mijn sim met een malletje moeten bijknippen. Nu ik en ook mijn vrouw zijn overgestapt op een ander toestel vertonen de verknipte SIMkaarten kuren.Het kan niet komen door het knippen, want ze hebben jaren op het kleinste formaat gewerkt.Nu hebben mijn vrouw en ik allebeid een nieuwe SIM kaart besteld waarvoor wij 15 euro p.st. moeten betalen. Raar eigenlijk want iedere nieuwe abonnee krijgt een nieuwe SIMkaart en wij hebben er nog nooit één gehad van Simpel.
Dag, Ik ben in gevecht met zowel Simpel.nl ls Vodafone. Vroegtijdige beeidiging lukt maar niet. Iedereen geef elkaar de schuld. Ik wil dus gewoon per direct mijn abonnement staken met afkoopsom. Kan dat?
Goede morgen.Mijn Smartphone SAMSUNG Galaxi A53 5G Zit op slot, en moet een code hebben om hem eruit te halen.Ik moet steeds uren wachten om weer te proberen met een code van 4 cijfers erin te komen.Kunt U mij AUB helpen, want ik wordt hier niet goed van! Want ben al dagen bezig daarmee.Alvast hartelijk dank!
Ik heb op dit moment een abonnement met 12GB internet. Ik had een paar geleden een 2GB internet abonnement. Ik heb toen ooit ingesteld dat ik daar meldingen voor kreeg met SMS. Ik krijg daarom nog steeds elke maand dat mijn bundel bijna op is, en daarna een sms dat 100% van mijn 2GB bundel opgebruikt is en dat ik op andere tarieven over ga stappen. Deze meldingen wil ik niet meer ontvangen maar ik kan zowel op de site, in de app, als in mijn telefooninstellingen niet vinden hoe ik deze uitzet. Weet iemand dit?
Is mijn abonnement ook geldig in Engeland (UK)? Vooral internet mb's, maar ook belminuten.
Ik vind deze site niet behulpzaam.Geen vraag word beantwoord.
Ik wilde heel graag weg bij mijn oude simonly abonnement. En ik ben op aanraden van mijn vriend nu klant bij Simpel. Ik heb dit alleen niet vooraf aangegeven, omdat wij niet wisten van de deal.Krijgen wij nu achteraf nog de via-via-voordeel korting?
Hi, Ik heb een professioneel voicemailbericht in laten spreken in MP3 format. Kan ik dit uploaden naar mijn Simpel voicemail?
Vanaf 1 juni 2023 gaan wij stoppen met het 2G netwerk. Dit was natuurlijk al eerder aangekondigd, maar nu gaat het netwerk dan toch echt uit! Ben je klant en heb je nog een 2G telefoon in gebruik, dan is onze tip om zsm actie te ondernemen zodat je na 1 juni 2023 nog gebruik kan blijven maken van het abonnement. Dit houdt in dat het toch echt tijd is om een telefoon aan te schaffen die geschikt is voor minimaal 3G, met als voorkeur een 4G of 5G verbinding.Meer informatie hierover vind je op deze pagina.Hoe zit dat met jouw simkaart?De kans is aanwezig dat je als klant nog een oude simkaart hebt en dat deze alleen past in een 2G-telefoon. Als dit het geval is neem dan contact met ons op en bestel gratis een nieuwe simkaart. Hoe weet je of een toestel 2G-only is?Weet je niet helemaal zeker welk toestel je hebt? Een handig trucje is om te kijken of je telefoon toetsen op de voorkant heeft om te typen. De meeste van zulke toestellen kunnen niet op ons nieuwe netwerk. Je hebt dan waarschijn
Mijn abonnement loopt tot 2024, kan ik evengoed gebruik maken van de nieuwe aanbieding van 14000Gb en gratis bellen voor € 10,- . Of kan dat tussentijds niet veranderd worden
Ik kreeg een bericht van jullie dat ik mocht verlengen met één maand gratis abonnement.Ik vind dat opmerkelijk omdat mijn looptijd nog tot september 2023 is.Nu lees ik in de community dat ik dan akkoord ga met nieuwe voorwaarden waarin het mogelijk wordt inflatiecorrectie te kunnen toepassen.Dat is dus de werkelijke reden, en niet dat jullie “zo blij met mij zijn”.Ik vind dat niet zo netjes en eigenlijk geen reclame voor Simpel.Waarom zijn jullie daar niet gewoon eerlijk over . . .Tirza
Hoi.Ik lees alleen berichten over 0900 en entertainment nrs bellen als de instellingen aanstaan.Heb vaak 0900 noodnummers moeten bellen op straat.Lukte niet.KAN de instellingen niet vinden. Is dat op je telefoon of op deze website?Ook niet onder de vragen, iedereen heeft al ingesteld (MAAR KUNNEN SOMS TOCH NIET BELLEN).Mijn vraag: WAAR staan die instellingen? Hartelijk dank. Sorrie als dubbele vraag. Rachel.
Ik krijg een verlengingsaanbod dat zou gaan starten per 1 april 2023, terwijl mijn huidige contract t/m 30 april 2023 loopt? Kan iemand dit verklaren? Heeft dit te maken met de gratis maand die aangeboden wordt oid? Of een foutje van het systeem?
Is het mogelijk dat het netwerk versterkt wordt van een mast er is bij mij weinig dekking dit lijdt vaak tot uitval van gesprekken en geen 4 g netwerk
Hoi, Wie kan ik benaderen voor sponsoring? Het betreft een groot studentenevenement (8.000 deelnemers). Ik hoor het graag!
bij de mobiele netwerken heb ik bellen via 4g sim 1 aan staan, maar bij de netwerkmodus heb ik alleen keuze uit 3G of 2G of 3G/2G. hoe kan ik hier 4G krijgen?