Geen 100% SMS ontvangen, over databundel Beste Simpel, Ik heb al even contact gehad via Facebook, maar vanwege het feit dat ik steeds antwoord kreeg van een andere medewerker schoot dat niet erg op. Ik doe het dan ook graag hier nogmaals. Het verhaal is als volgt: Gisteravond zag ik tot mijn verbazing op Mijn Simpel dat ik 37 euro aan extra abonnementskosten heb voor deze maand vanwege data gebruik buiten mijn bundel. De reden waarom dit mij zo verbaasde is vanwege het feit dat ik geen SMS had gekregen waarbij werd vermeld dat ik 100% van mijn data had gebruikt. Ik heb wel de 80% SMS ontvangen, dus ik was me van geen kwaad bewust; Ik had de 100% SMS toch nog niet gehad, dus ik zat nog prima binnen mijn bundel, althans zo dacht ik. Vanochtend heb ik contact opgenomen via Facebook met de vraag waarom ik geen SMS heb gekregen met de vermelding dat ik 100% van mijn data heb verbruikt. Tot mijn verbazing wist de medewerker mij mede te delen dat er gisterochtend wel degelijk een SMS naar mij verstuurd is. Ui