Problemen met overstappen - nummerbehoud Zondag 3 april kreeg ik een sms dat de volgende dag mijn simkaart met nummerbehoud geactiveerd zou worden. Niet dus, niks nada. Maandag 4 april eind vd middag de klantenservice gebeld ( uiteraard met de telefoon van iemand anders. ) Eerst vh kastje naar de muur, toen technische storing zou de oorzaak zijn. Dinsdagmiddag weer gebeld: nog steeds geen oplossing/reparatie vd technische storing, maar heeeee nu kon ik ineens wel gebeld worden. Woensdag heeft Simpel mij gebeld ( zoals afgesproken). Van zelf bellen kunnen bellen smssen en internet was niet bekend wanneer ( en of?) dit probleem opgelost zou worden.Vanaf woensdag is het stil.Mijn telefoonnummer zweeft ergens in de krochten van Simpel. Is er iemand die op het idee komt om mij te bellen ( of een mail sturen, want hè gelukkig kan ik soms bij anderen gebruik maken van WiFi) om me te vertellen wat nu de bedoeling is? Heeft er iemand een oplossing/leuk voorstel/…..Het probleem zit aan de kant van Simpel: ik heb betaald ( zelfs admini