Recent actief
ik heb een nieuwe klant aan gebracht maar krijg geen korting
Als ik mob bel en er wordt opgenomen, wordt het gesprek na 10 sec verbroken en krijg ik de melding “ gesprek mislukt” . Gebeld worden, geen probleem. Help…..
Ik ben gisteren teruggekomen uit Thailand met mijn vriendin en daar hebben we met Simpel geen internet gebruikt Ik merkte dat ik een probleem heb omdat ik geen mobiel internet heb en mijn vriendin wel (ik heb Xiaomi Mi 11). Als ik haar kaart erin steek, heb ik ook geen internet.Het probleem verscheen waarschijnlijk na de Miui-update 14.0.7.Ik heb vandaag de APN geconfigureerd zoals simpel zegt en ik heb alleen H+, waar ik voorheen 4G had. Help alstublieft.
Ik heb een abonnement afgesloten en de voorwaarden niet goed gelezen, blijkbaar kun je een abonnement bij simpel niet voortijdig opzeggen/afkopen. Natuurlijk prut service want ik wil best het contract afkopen om hier van af te komen en mijn nummer over te zetten naar een andere provider.De reden die op de website staat is dat het kosten met zich mee brengt. Graag wil ik wat coulance en het contract opzeggen en mijn nummer meenemen. De kosten die simpel straks moet gaan maken met het versturen van emails en brieven op mijn storneringen gaan namelijk hoger worden dan eenmalig mijn contract vrij te geven. Het gaat om een contract van 2,50 dus totale contract waarde van 60 euro, twee brieven versturen en de kosten zijn al hoger.Er moet vast een deal gemaakt kunnen worden.
Op mijn factuur van jl.december wordt 26 euro afgeschreven voor het nummer : 1803.Ben mij niet bewust dit nummer te hebben gebeld!!Heb abonnement onbeperkt gratis bellen!Vindt dit niet kunnen.Oplossing : Simpel.
Ik heb een nieuwe simkaart gekregen, en op mijn account staat: activeer je simkaart. Vul de de laatste 4 nummers van je simkaartnummer in..Maar dan staat er : de laatste 4 nummers komen niet overeen met het nummer. Ik heb het nu 5x geprobeerd. Ik weet nu even niet meer wat ik nu moet doen.
mijn simcard het werkt niet op mijn niew phone
Mijn dochter heeft plotseling in een korte tijd al haar data verbruikt en voor €50 extra internet verbruikt. Hoe is dit mogelijke, ik zie dat het ook bij anderen regelmatig voorkomt. Dit is niet terug te leiden naar haar telefoon en ook niet in het dataverbruik wat weergegeven wordt bij de instellingen. wat is er aan de hand?
Goede avond dames/heren k wil nu een nieuw nummer aanvragen omdat k wordt lastig gevallen door hackers en scammer van Africa en
Ik wil even kijken hoeveel belminuten ik nog heb.De app vraagt om mijn telefoonnr. Daarop krijg ik een sms-code die ik invul. Daarna wordt om mijn pincode gevraagd, ingevuld en nogmaals ingevuld. Daarna wordt mijn inlog en wachtwoord gevraagd. Ik zoek mijn belminuten van mijn abo van €2,50! Tjongejonge wat een gezeur!!!
Kijk ik op mijn app vanochtend. Alle dingen staan op 0. Geen mbS geen beltegoed en Nul dagen tot nieuwe bundel begint. Hoe zit dit🤔
Regelmatig wordt ik gebeld door gespoofde nummers. Dit is door de provider eenvoudig op te lossen, bij e-mail doen ze dit al, doormiddel van een SPF record. Waarom doen telefoonproviders dit niet? Zou eigenlijk een EU verplichting voor Moeten komen.
Deze oplossing kan ik nergens terug vinden, dus zet het hier neer. De oplossing is om bij instellingen optie met wifi bellen uit te schakelen. Dit geeft een conflict zodra je in bereik van wifi bent.
Goedemiddag, Ik lees zojuist dat ik opnieuw de voicemail moet inspreken. Dit terwijl ik dit onlangs ook voor 3 nummers een nieuwe voicemail heb moeten inspreken doordat jullie wijzigingen aanbrengen. Dit is uiteraard heel vervelend!Ik hoop dat dit nu niet weer gaat voorkomen. Bij andere providers is dit nog nooit voorgekomen. Groeten Rick
hoe kan ik instellen dat er geen extra min/MB/SMS verbruikt kunnen worden? (dus GEEN verbruik meer als de bundel op is) Groet, Ger
Al jaren klant en nu opeens uit het niets blokkade en direct €50 euro kosten??!?? en wat blijkt: voor 302.18MB buiten de bundel. Simpel rekent dus meer dan 150 euro voor 1 GB aan data?? Bizar… Ik mag hopen dat dit een fout is en dat er een correctie komt
Mijn zoon heeft een extreem hoge rekening omdat hij buiten zijn bundel heeft geïnternet.hij is gewoon in Nederland, maar heeft nooit sms ontvangen van 80% en 100 % bundel verbruik. Hoe kan dit?
Goedendag mijn man en ik zitten samen al jarenlang bij simpel , hij heeft aanbieding gekregen voor verlenging van 14 gb en onbeperkt bellen en 5600 sms e=maar ik niet .Waarom krijg ik deze aanbieding niet ?
Hoe kan ik de ingangsdatum van mijn abonnement vinden ?
Ik kan de foto nu even niet terugvinden om hierbij te voegen Maar jullie hadden gezegd dat jullie je bereikbaarheid zouden verbeteren en inderdaad ik kan wel bellen Ik kan wel wi-fi pakken als ik thuis ben maar ik kan op geen manier internet pakken van mijn provider dus wat ik hier dan ook gewoon Simpelweg aan wens één Ik betaal hiervoor en ten tweede heb ik dus ook graag dat bedrag geretourneerd van altijd dat ik niet kan interneten naast dat komt ook dat op jullie advertentie staat nieuw abonnement afsluiten geen aansluitkosten maar dat is gewoon letterlijk totaal niet waar want ik heb wel aansluitkosten gekregen dus ook dat heb ik gewoon terug gestort gekregen Het staat niet voor niets op jullie site
Beste Simpel,ik heb een mail gekregen dat ik kan verlengen. In de mail staat een link naar alle verlengingsaanbiedingen. Ik kies 17 gb voor 12 euro. In de bevestigingsmail staat ineens 13,03 euro. Hoe kan dit?
Ik heb een vraag over de procedure van het aanmelden Via Via Voordeel! Meerdere keren heb ik contact gehad met de klantenservice van Simpel ([email protected]), dus daarnaar doorverwijzen lost het niet op. Ik krijg daar geen goede reactie op, alleen dat ik de vergoeding niet krijg. Terwijl mijn intentie was de vergoeding (beloning) te krijgen en ik naar mijn weten heb gehandeld naar de voorwaarden van Simpel.Tijdens de mailwisselingen heb ik de URLs, de HTML-pagina en de gegevens van mij en van het nieuwe abonnement gedeeld.Ik heb dus gevraagd waarom we de 10 euro nog niet ontvangen hadden, dat was de vraag. Het is al wel even geleden, maar dat komt omdat er vermeld stond dat de verrekening een paar maanden op zich kon laten wachten. Daarna heb ik meerdere keren contact met de klantenservice gehad. Op https://www.simpel.nl/via-via-voordeel-delen heb ik mijn gegevens ingevuld en een link aangevraagd (gegenereerd) waarmee ik vervolgens het nieuwe abonnement heb besteld. Ik
Graag zou ik willen weten of ik het verzenden en ontvangen van SMS berichten kan uitschakelen. Zo ja hoe.
Ik heb van het weekend mijn telefoon verloren.Nu ik inlog in mijn simpel zie ik dat mijn 06 niet meer actief is.Het zou kunnen dat ik in het verkeerde acount zit, maar dit weet ik niet zeker, wel dat dit de enige is waar ik mijn login nog van heb.Ik wil graag mijn 06 nummer behouden, me sim blokkeren en een nieuwe aanvragen
Ik wilde in mijn app kijken en krijg dan een raar beeld dat ik mijn telefoonnr. in moet vullen.Ik vertrouw dat niet helemaal.Mede omdat gisteren een betaling ineens stokte. Kan iemand mij van Simpel vertellen of dat idd klopt. Jullie hebben mijn telefoonnr immers. Via mijn computer kan ik er nl. wel inkomen.Hebben meer mensen dit meegemaakt?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan