Verschrikkelijke klantenservice!!!!!!!
Beste Simpel,Ik heb meerdere malen met jullie contact gehad via de telefoon en beide keren was het verschrikkelijk, klantonvriendelijk en ben ik brutaal te woord gestaan. Ik probeer voor mijn moeder haar abonnement problemen met jullie op te lossen en ik kom via jullie klantenservice geen stap verder. Het volgende probleem: mijn moeder heeft al jaren een abonnement bij jullie, zij kan de laatste tijd niet meer door ons gebeld worden. We zijn naar een gespecialiseerde telefoonwinkel geweest en daar gaven ze aan dat het aan de simkaart ligt. Met simpel hierover contact gehad, daar het advies gekregen om bepaalde handelingen te verrichten en als het niet werkt we terug moeten bellen voor een oplossing. Dit gedaan, tevergeefs. Mijn moeder is in de tussentijd nog steeds niet bereikbaar, wat erg onprettig is omdat zij alleen en ver van ons woont. Nog een keer gebeld naar jullie klantenservice daarbij werd weer gezegd dat ze niks konden doen en we een nieuwe simkaart moeten bestelle