Klacht over klantenservice Goedemiddag,Wat een dramatische afhandeling van een klacht door Simpel. In eerste instantie contact via de whatsapp, dat werkt niet omdat er met tussenpozen van 2 uur wordt gereageerd. Daarna op 29 augustus 2023 telefonisch contact met de klantenservice, dat leek goed te gaan. Een welwillende medewerkster, begon zelf over coulancevergoeding etc. (Jullie nemen alles op, dit gesprek moeten jullie terug luisteren!). Op haar verzoek alle bewijsstukken via het contactformulier ingevuld. Na de ontvangstbevestiging per mail verder geen enkele reactie van Simpel. Op 5 september 2023 zelf telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Deze medewerker (dhr. F.O) kon niet bij het door mij ingediende formulier en bewijsstukken…… Om het proces te versnellen moest ik de bewijsstukken rechtstreeks naar hem sturen, uiteraard gedaan. Afgesproken dat hij/klantenservice uiterlijk 8 september 2023 zou reageren, wat uiteraard niet is gebeurd. Op 8 september 2023 een mail gestuurd naar de kl