Bizar slechte service en geen bereik Ben nu al maanden bezig om op een fatsoenlijke manier geholpen te worden. Dit lijkt jullie helaas niet te lukken. In eerste instantie gebeld omdat er 99% van de tijd geen bereik is. Het eerste advies van de klantenservice: koop maar een nieuwe telefoon. De telefoon is echter net nieuw, dit is voor mij dus geen optie. Vervolgens werd gezegd dien maar een klacht in via de mail. Dit tot 2x aan toe gedaan, meer dan een ontvangstbevestiging heb ik niet gekregen. Ook 2x een klacht via trust pilot ingediend met telefoonnummer ingediend, ook hier komt, geen reactie op. Vervolgens maar weer opnieuw gebeld, een nieuwe sim-kaart zou de oplossing zijn, nadat deze snel werd opgestuurd blijkt ook dit de oplossing niet te zijn. Gisteren opnieuw gebeld, direct aangegeven dat ik van het contract af wil omdat ik mij niet geholpen voel door jullie. Tussendoor minimaal een half uur in de wacht gezet. Wanneer de mevrouw weer terugkomt hoort ze mij eerst niet, mogelijk heeft dit met jullie slechte bereik te