Wij kunnen niet bellen of gebeld worden.Sinds 30 december.Hier in een gedeelte van putten.Via whatsapp komen we niet verder , want die zeggen dat we kunnen bellen met 088.Maar wij hebben geen telefoonHier in de straat meerdere families die het zelfde probleem hebben.Wie o wie kan ons helpen, ivm ziekte hebben we telefoon nodig.
Goedemorgen, Ik ervaar de laatste paar weken steeds vaker het probleem dat mijn toestel zich niet kan aanmelden bij het netwerk. Alle stappen doorlopen van beschreven oplossingen maar het enige wat helpt is om mijn toestel opnieuw op te starten. Hierdoor ben ik niet bereikbaar en kan ik niet bellen.Heel vervelend allemaal en zeker niet iets wat ik verwacht van Simpel.Wie heeft hier een oplossing voor?T.
pincode doet het niet vier keer nul
Ik heb op de factuur nog steeds prijsplafond staan maar dat is uitgeschakeld
Beste Vorige maand was mijn bundel op, maar deze is weer bijgevuld. Nu heb ik alleen nog steeds geen internet zonder wifi. Ik heb alle tools al geprobeerd maar niks helpt. Hoe kan het dat ik geen internet heb?
Hello,the simple support team told me:we cannot reactivate your subscription. If you want to keep the number, you must first put the phone number on the portable prepaid number card and then you can return it to us.How can I do this?Thank you for your help.
Ik ben al jaren klant en nooit verbruik buiten mijn bundel en nu ineens een factuur van 110 euro Als ik vraag om een specificatie krijg ik deze niet.ik vertrouw dit niet; verbruik nooit zo veel en vervolgens geen transparantie vanuit simpel Aan een plafond om hoge kosten te voorkomen zijn kosten verbonden. Beetje gek
Ik heb een iPhone 15 en een eerder afgesloten Simpel abonnement, zonder esim. Hoe los ik dit op?
Hallo, Op mijn factuur kom in 107 sms berichten tegen naar het buitenland, allemaal verschillende nummers. Ik heb op de telefoon gekeken welke aps er rechten hebben om de berichten app te gebruiken en dit zijn enkel de standaard apps van android, geen gekke andere social media of winkel apps. Elke sms is 7 cent omdat deze buiten mijn onbeperkte sms bundel valt. Ik heb een vraag gesteld aan Simpel dit uit te zoeken maar heb na een week nog geen antwoord. Gelukkig heb ik een plafond ingesteld, ik moet er niet aan denken welke rekening ik zou hebben als ik dat plafond niet had. Sms naar het buitenland kan ik nergens uitzetten in de app.. alleen bellen en sms-en IN het buitenland.. Maar goed.. iemand een idee wat dit nog meer kan zijn? In andere topics lees ik iets over Google verificaties… lijkt me sterk dat je hiervoor moet betalen maar het zou kunnen.. alleen 107 berichten een paar minuten ..?
Ik heb mijn abonnement verlengd is het dan ook zo dat je 1 maand gratis krijgt
Beste, Ik heb problemen met verbinding. Ik kan wel gebeld worden, maar niet bellen. Ook heb ik geen dataverbinding. Wat kan ik hiermee?Groet,Bertina
Hoi,Vanochtend kreeg ik om 8:44 bericht dat mijn data snel opliep. Bij controle zag ik dat ik inderdaad per ongeluk mijn simpel sim voor mobiele data had geselecteerd ipv mijn zakelijke sim (met onbeperkt data). Ik heb toen meteen de correcte zakelijke simkaart geselecteerd. De kostenspecificatie was toen €3,50 voor vandaag, buiten mijn bundel om. Ik heb toen voor de zekerheid meteen voor €0,50 het plafond ingesteld tot €10.Zojuist zie ik dat de kosten voor vandaag ineens tot €26 zijn opgelopen en dat ik tot 12u vanmiddag data zou hebben verbruikt. Dit kan niet, want ik heb meteen om 8.44 de correcte simkaart aangevinkt voor mobiele data en ik sta schakelen tussen mobiele data niet toe, plus vanaf wanneer gaat dat plafond à €10 in?Kan iemand mij uitleggen waarom de data doortikt tot 12u terwijl ik de andere simkaart voor mobiele data al heb geselecteerd? En 2) vanaf wanneer dat plafond na activatie ingaat?Aangezien ik mijn andere simkaart voor data gebruik zou ik voor simpel datagebrui
Ik heb mijn sim card kwijtgeraakt in het buitenland. Ik wil het laten blokkeren.
ik heb een nieuwe klant aan gebracht maar krijg geen korting
Als ik mob bel en er wordt opgenomen, wordt het gesprek na 10 sec verbroken en krijg ik de melding “ gesprek mislukt” . Gebeld worden, geen probleem. Help…..
Ik ben gisteren teruggekomen uit Thailand met mijn vriendin en daar hebben we met Simpel geen internet gebruikt Ik merkte dat ik een probleem heb omdat ik geen mobiel internet heb en mijn vriendin wel (ik heb Xiaomi Mi 11). Als ik haar kaart erin steek, heb ik ook geen internet.Het probleem verscheen waarschijnlijk na de Miui-update 14.0.7.Ik heb vandaag de APN geconfigureerd zoals simpel zegt en ik heb alleen H+, waar ik voorheen 4G had. Help alstublieft.
Ik heb een abonnement afgesloten en de voorwaarden niet goed gelezen, blijkbaar kun je een abonnement bij simpel niet voortijdig opzeggen/afkopen. Natuurlijk prut service want ik wil best het contract afkopen om hier van af te komen en mijn nummer over te zetten naar een andere provider.De reden die op de website staat is dat het kosten met zich mee brengt. Graag wil ik wat coulance en het contract opzeggen en mijn nummer meenemen. De kosten die simpel straks moet gaan maken met het versturen van emails en brieven op mijn storneringen gaan namelijk hoger worden dan eenmalig mijn contract vrij te geven. Het gaat om een contract van 2,50 dus totale contract waarde van 60 euro, twee brieven versturen en de kosten zijn al hoger.Er moet vast een deal gemaakt kunnen worden.
Op mijn factuur van jl.december wordt 26 euro afgeschreven voor het nummer : 1803.Ben mij niet bewust dit nummer te hebben gebeld!!Heb abonnement onbeperkt gratis bellen!Vindt dit niet kunnen.Oplossing : Simpel.
Ik heb een nieuwe simkaart gekregen, en op mijn account staat: activeer je simkaart. Vul de de laatste 4 nummers van je simkaartnummer in..Maar dan staat er : de laatste 4 nummers komen niet overeen met het nummer. Ik heb het nu 5x geprobeerd. Ik weet nu even niet meer wat ik nu moet doen.
mijn simcard het werkt niet op mijn niew phone
Mijn dochter heeft plotseling in een korte tijd al haar data verbruikt en voor €50 extra internet verbruikt. Hoe is dit mogelijke, ik zie dat het ook bij anderen regelmatig voorkomt. Dit is niet terug te leiden naar haar telefoon en ook niet in het dataverbruik wat weergegeven wordt bij de instellingen. wat is er aan de hand?
Zijn er meer simpel gebruikers die opeens een hoog data verbruik hebben zonder daar zelf verantwoordelijk voor te zijn? Ik heb mijn telefoon niet gebruikt en heb alleen data aan staan voor whatsapp. Op 2 appjes na niets ontvangen of verstuurd die dag. Wifi ondersteuning staat uit, downloaden uit, update uit. En toch 4000mb! afgeschreven. Als je om een tijds specificatie vraagt krijg je een slot van 6 uur. Schiet je niets mee op. Ook mijn telefoon houd bij hoeveel data ik gebruikt heb en die zegt ook dat ik geen 4000 verbruikt heb. Je hebt geen poot om op te staan. Kan dat zomaar? Hoe kan je bewijzen dat er iets fout gaat bij simpel?
Goede avond dames/heren k wil nu een nieuw nummer aanvragen omdat k wordt lastig gevallen door hackers en scammer van Africa en
Ik wil even kijken hoeveel belminuten ik nog heb.De app vraagt om mijn telefoonnr. Daarop krijg ik een sms-code die ik invul. Daarna wordt om mijn pincode gevraagd, ingevuld en nogmaals ingevuld. Daarna wordt mijn inlog en wachtwoord gevraagd. Ik zoek mijn belminuten van mijn abo van €2,50! Tjongejonge wat een gezeur!!!
Kijk ik op mijn app vanochtend. Alle dingen staan op 0. Geen mbS geen beltegoed en Nul dagen tot nieuwe bundel begint. Hoe zit dit🤔